Kohaletoimetamine, tagastamine ja pretensioonide esitamise tähta
  1. Kohaletoimetamine
    1. Tellimus võetakse töötlemiseks vastu alles pärast tellimuse eest tasumist.
    2. Ostja on kohustatud tarneaadressi võimalikult täpselt andma (sh kulleri jaoks oluline informatsioon (ukse kood, kontori number jne)). Valesti määratud aadressi tõttu võib tarneaeg pikeneda.
    3. Tarneaadressi sisestamisel peab kindlasti ära märkima telefoninumbri, mille kaudu saab kuller paki saajaga ühendust võtta. Valesti määratud telefoninumbri tõttu võib tarneaeg pikeneda.
    4. Tööpäevadel kella 9.00 kuni 12.00 vastu võetud tellimusi töödeldakse samal päeval ja need edastatakse kullerile kohaletoimetamiseks järgmisel päeval.
    5. Tööpäevadel pärast kella 12.00 tehtud tellimusi töödeldakse järgmisel tööpäeval ja need edastatakse kullerile kohaletoimetamiseks ülejärgmisel tööpäeval.
    6. Kohaletoimetamise ajal on kulleril õigus nõuda isikut tõendava dokumendi esitamist, et tuvastada tellimuse saaja isik.
    7. Eesti-sisesed saadetised jõuavad ostja poolt määratud sihtkohta tavaliselt 2–7 tööpäeva jooksul alates ostu-müügilepingu jõustumisest.
    8. Erandjuhtudel on e-poel õigus kaupa tarnida kuni 45 kalendripäeva jooksul.
    9. Kauba kohaletoimetamine toimub DPD-kullerteenuse kaudu ja on ostjale tasuta.
    10. Kui kaup toimetatakse ostjale sobimatus vormis (avatud pakend, kauba puudulik seisund), on ostja kohustatud müüjat kohe teavitama.
  2. Pretensioonide esitamine
    1. Ehetele esitatavate pretensioonide esitamise tähtaeg on 2 aastat alates ostukuupäevast.
    2. Müüja vastab ostja poolt esitatud kaebustele hiljemalt 15 päeva jooksul alates pretensiooni saamisest.
    3. Kui e-poest ostetud kaubal on defekte, mille eest müüja vastutab, siis müüja parandab või asendab defektsed kaubad. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab müüja ostjale kõik ostu-müügilepinguga seotud kulud.
    4. Ehteid, mille suurust on muudetud, ei saa välja vahetada, välja arvatud juhul, kui on ilmnenud varjatud tootmisviga, mida ei saa remondi teel kõrvaldada.
    5. Roodiumiga kaetud või kullatud toote loomulik kulumine on võimalik ning antud juhul ei ole tegemist defektiga.
    6. Juveelitoodete remonti teostab Grenardi Group Estonia OÜ juveliir.
    7. Bränditoodete remonti teostab tootja.
    8. Garantiiremonti ei teostata juhul, kui kaupa on kahjustatud tahtlikult, ei ole järgitud juveelitoodete kandmis- ja hooldusreegleid (vt käesoleva nõusoleku punkti 4), ehet on parandatud või on muudetud selle algset kujundust juveliiri poolt, kes ei ole Grenardi Group Estonia OÜ juveliir.
  3. Tagastus
    1. Pärast tellimuse kohaletoimetamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud leping 14 päeva jooksul ära lõpetada
    2. Kauba tagastamise õigus ei kehti juriidilistest isikutest ostjatele.
    3. 14-päevase tagastamisõiguse realiseerimiseks ei tohiks tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vaja selleks, et veenduda selle täielikkuses, selle omadustes ja kasutatavuses, ehk samamoodi, nagu on see võimaldatud tavapoes kauba proovimiseks.
    4. Kui toodet on kasutatud muul otstarbel, kui see on vajalik, et veenduda selle täielikkuses, selle omadustes ja kasutatavuses või kui on näha kauba ärakasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus vähendada tagastatava makse summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    5. Kauba tagastamiseks peab hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kohaletoimetamise päevast esitama e-poe veebilehel kauba ostmisest keeldumise avalduse. Ostja on kohustatud täitma avaldust korrektselt. Kui ostja märgib andmeid valesti või puudulikult, on e-poel õigus taotluse esitamise päevaks pidada päeva, mil ostja on kõik andmed parandanud või täiendanud.
    6. Kauba tagastamise kulud kannab müüja.
    7. Ostja peab kaupa tagastama 14 päeva jooksul pärast taotluse esitamist või esitama kauba vedajale üleandmise sertifikaadi ülalnimetatud ajavahemiku jooksul.
    8. Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab e-pood ostjale kõik lepingu alusel tekkinud kulud viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast.
    9. E-pood võib raha tagastamisest keelduda seni, kuni lepingu objektiks olev ese on tagasi saadud, või kuni ostja esitab tõendi selle kohta, et toode on tagasi saadetud, sõltuvalt sellest, mis toimub varem.
    10. Kui ostja on selgelt valinud tarneviisi, mis erineb kõige odavamast standardsest tarneviisist, ei ole e-pood kohustatud tagastama ostjale kulusid, mis ületavad tavapärase tarneviisi maksumust.
    11. E-poel on õigus ostu- ja müügitehing tühistada ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui e-poes on ekslikult näidatud kauba turuhinnast palju madalam hind.
    12. Lepingust taganemise korral peab klient toote tagastama allolevale aadressile:

      Grenardi Group Estonia OÜ
      Suur-Sõjamäe 4
      11415, Tallinn
  4. Juveelitoodete kasutamine ning hooldamine
    1. Ehted tuleks ära võtta kõikidel juhtudel, kui on võimalik nende mehaaniline, termiline või keemiline kahjustamine, sealhulgas: koristamine, nõude pesemine või muud majapidamistööd; käte pesemine, duši all või vannis käimine; kosmeetikatoodete, parfüümide või farmaatsiatoodete kasutamine; magamaminek; spordiga tegelemine; sauna või solaariumi külastamine; päevitamine ja ujumine.
    2. Hoiatame:
      1. Puhutud ehete kandmine paksude või raskete rõivaste all võib põhjustada nende deformeerumist;
      2. Puhutud ehete ning maotaoliste kettide kandmine suurte ja raskete ripatsitega võib neid deformeerida;
      3. Mitme üksteisega tihedalt külgneva juveeli korraga kandmine võib põhjustada nende mehaanilist kahjustamist või kriimustamist;
      4. Mitme juveelitoote korraga kandmine võib põhjustada mehaanilisi kahjustusi või kriimustusi;
      5. Juveelitoodete puhastamine hambapasta, liiva või muude abrasiivmaterjalidega põhjustab nende kulumist;
      6. Tekitades tahtmata või tahtlikult pinnale mehaanilisi kahjustusi (kriimustused, mõlgid, deformatsioon jne), puhastades toodet kemikaalidega või poleerides (kui tootel on matt, oksüdeeritud pind või roodiumkate), kiirendate dekoratiivse pinna kulumist;
      7. Kandes juveelitooteid koos kummi, naha, silikooni, emaili või metallkeraamikaga, ning külastades nendega sauna või solaariumit, võivad toodetel tekkida keemilised või termilised kahjustused.
    3. Valides naturaalset kivi sisaldavaid ehteid, on oluline:
      1. Hoida neid kinnistes karpides, et kaitsta otsese päikesevalguse eest, sest enamik vääriskive võib kaotada oma iseloomuliku tooni valguse mõjul;
      2. Vältida kivide kinnituskohtade mehaanilisi kahjustusi, kuna vastasel juhul võib kivi välja kukkuda ja ära kaduda;
      3. Lasta naturaalseid kive, pärleid ja koralle sisaldavaid ehteid puhastada vaid juveliiril. Tasub meeles pidada, et juveelitoodete kandmise ja hoidmise tingimused mõjutavad nende vastupidavust, näiteks vananemine kiireneb kuivatamise ja mehaaniliste kahjustuste tõttu, samal ajal võib äkiliste temperatuurimuutuste korral tekkida pragusid.
    4. Juveelitoodete hooldus:
      1. Soovitame juveelitoodete puhastamine ning poleerimine usaldada Grenardi Group Estonia OÜ juveliiri hoolde.
      2. Igapäevase hooldusena saate teha järgmist:
        1. GRENARDI kauplustest on võimalik osta kulla, hõbeda, pärlite ja vääriskivide hooldamiseks spetsiaalseid vahendeid ja puhastuslappe;
        2. Kuldehted (välja arvatud looduslikest kividest, pärlitest, korallidest ja metallkeraamilistest ühenditest valmistatud tooted) – hoidke mitu tundi soojas seebivees, kuhu on lisatud mõni tilk piiritust, seejärel loputage neid jooksva kraanivee all;
        3. Hõbeehteid (välja arvatud looduslikest kividest, pärlitest, korallidest ja metallkeraamilistest ühenditest valmistatud tooted) – peske soojas söögisooda lahuses ja seejärel puhastage villase või flanellist lapiga.