;
GRENARDI.EE internetipoe kasutustingimused

GRENARDI.EE internetipoe kasutustingimused

GRENARDI.EE internetipoe (edaspidi e-pood) omanikuks on OÜ Grenardi Group Estonia (registrikood 11518421), registriaadress on Peterburi tee 46, Tallinn, 11415 (edaspidi müüja).

  1. Üldtingimused
    1. Ostja ja müüja vahel sõlmitakse e-kaubanduses leping sidevahendi abil VÕS § 52 alusel.
    2. Lepingu tingimused kehtivad e-poest kaupade soetamisel ning loovad ostja ja müüja vahel õigussuhte. Lisaks nendele tingimustele reguleerivad lepingut ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
    3. Müüja jätab endale õiguse muuta lepingu tingimusi ühepoolselt. Kõik muudatused avaldatakse e-poe lehel. Ostja vastutab igasuguste muudatustega tutvumise eest e-poe lehel. Kõik muudatused jõustuvad kohe pärast asjakohase teabe avaldamist e-poe lehel. E-poe igasugune autoriseeritud kasutamine ostja poolt peale muudatuste jõustumist tähendab, et ostja on muudetud tingimustega nõus. Juhul, kui ostja ei ole muudatustega nõus, kohustub ta e-poe lehe kasutamist lõpetama.
  2. Informatsioon kaupade ja hindade kohta
    1. Kõik e-poe hinnad on eurodes ning sisaldavad Eesti Vabariigi seaduste poolt määratud 20% käibemaksu.
    2. E-poes müügil olevate kaupade hinnad on näidatud kaupade juures.
    3. Kaupade hinnad kehtivad tellimuse vormistamise hetkel.
    4. Müüja jätab endale õiguse muuta e-poe müügihindu. Need muudatused avaldatakse e-poe lehel.
    5. Kui tellimus oli vormistatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, reguleeritakse ostja ja müüja vahelisi õigussuhteid nende tingimustega, mis kehtisid tellimuse vormistamise hetke seisuga.
    6. Teave kauba kohta on e-poes esitatud vahetult kauba kõrval.
    7. Kauba pildid võivad mõistlikkuse piires tegelikest kaupadest erineda. Erinevused võivad olla tingitud näiteks ostja seadme ekraani seadetest, fotograafi tehnikast jms. Lisaks võivad erinevuste põhjusteks olla naturaalmaterjalid (naturaalsete kivide tekstuur, värv ja varjund on unikaalne) ning juveelitoodete tootmisviis.
    8. E-poes müüdavad kaubad on mõeldud vaid isiklikuks kasutamiseks. Ostja ei tohi e-poest soetatud kaupu edasi müüa. Müüja jätab endale õiguse, sellest teavitamisega või ilma, täidetava tellimuse tagasi kutsumiseks või selle mahu vähendamiseks juhul, kui müüja ühepoolse äranägemise järgi võib see tingida käesolevate tingimuste rikkumist.
    9. E-poes esitletud kaubad on reeglina laos olemas. Määratud kaupade olemasolu ei ole garanteeritud. Andmed võivad olla ekslikud seoses e-poe võimalike tehniliste probleemidega. Kui ostja vormistab puuduva kaubaga tellimuse, ei ole e-pood võimeline antud tellimust täitma. Sellisel juhul võtab e-poe töötaja ostjaga ühendust ning pakub võimalust kaup asendada või tellimus tühistada. Tühistatud tellimuse puhul tagastatakse ostjale raha 14 päeva jooksul.
  3. Tellimuse vormistamine
    1. Kauba tellimiseks on vaja registreeruda kliendiks või siseneda juba eelnevalt registreeritud kliendina.
    2. Edasi tuleb valida sobiv kaup ning panna see „Ostukorvi“, vajutades nuppu „Lisa ostukorvi“
    3. Peale kõikide valitud toodete „Ostukorvi“ asetamist tuleb suunduda „Ostukorvi“.
    4. Ostja peab oma valiku õigsust kontrollima, vaadates üle valitud kaupade nimekirja. Kui kõik on õige, tuleb vajutada nuppu „Vormistan tellimuse“. Edasi tuleb täita tellimuse vorm, sisestades vajalikke isikuandmeid ning tellimuse andmeid. Pärast nõutud väljade täitmist on ostja kohustatud andma oma nõusoleku isiklike andmete töötlemiseks ning kinnitama, et ta on tutvunud kasutajalepingu ja kauba tarne- ning tagastustingimusega. Vajutada nuppu „Jätkan“
    5. Valida makseviis ning peale makse teostamist vajutada nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“
    6. Leping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumise hetkel müüja arvelduskontole.
    7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida selle laos puudumise tõttu või mingil muul põhjusel, edastatakse ostjale esimesel võimalusel vastav teavitus ning tasutud raha tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva alates teavituse edastamise hetkest.
    8. Ostja on kohustatud esitama tellimuse vormistamiseks korrektseid andmeid.
    9. Kui ostja on tellimuse vormistamise käigus esitanud valed andmed, ei vastuta müüja tellimuse täitmise võimalikkuse või muude sellest tulenevate tagajärgede eest.
  4. Kohaletoimetamine
    1. Kauba kohaletoimetamist teostatakse Eesti Vabariigi territooriumil tasuta DPD-kullerteenuse abil.
    2. Ostja on kohustatud tutvuma põhjalike kauba tarne- ning tagastustingimusega
  5. Kauba tagastamine ning lepingust taganemise õigus
    1. Peale tellimuse kohaletoimetamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul taganeda (VÕS § 56 lg 1).
    2. Kauba tagastamise õigus ei kehti juriidilistest isikutest ostjatele.
    3. Lepingust taganemise korral peab klient toote tagastama allolevale aadressile:
      Grenardi Group Estonia OÜ
      Suur-Sõjamäe 4
      11415, Tallinn
    4. Ostja on kohustatud tutvuma põhjalike kauba tarne- ning tagastustingimusega
  6. Lepingu jõustumine ning vastutus
    1. E-poe kliendiks registreerides või ostu sooritades nõustub ostja e-poe kasutustingimustega ning kohustub neid järgima.
    2. Müüja ja ostja vaheline leping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumise hetkel müüja arvelduskontole.
    3. Müüja jätab endale õiguse tellimuse täitmisest keelduda juhul, kui tehnilise vea tõttu oli e-poes kajastatud kauba hind vale.
    4. Müüja ja ostja vastutavad teineteise ees vastaspoolele kahju tekitamise puhul käesolevate kasutustingimuste rikkumise korral Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktidega ettenähtud juhtudel ja summades.
    5. Müüja vastutab kauba müügihinna piires.
    6. Klient kohustub kasutama e-poe teenuseid ainult seadusele ja heale tavale vastavatel eesmärkidel.
    7. Müüja ei vastuta kohustuste täitmisega viivitamise või nende mittetäitmise eest või muude rikkumiste eest, mis on tekkinud selliste asjaolude või takistuste tõttu, mida müüja ei saa kontrollida (streigid, valitsuse korraldused, sõjategevus, riiklikus mastaabis eriolukorrad, terroriähvardused või -aktid, ökoloogilised- või kliimaanomaaliad, kolmanda poole poolt kohustuste mitte täitmine, Interneti sideprobleemid, ning samuti arvuti- ja tarkvararikked).
  7. Defektne kaup
    1. Lepingu tingimuste kohaselt vastutab müüja ostjale müüdud kauba mittevastavuse või puuduse eest, mis eksisteeris juba selle üleandmise ajal või avastati kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest ostjale eeldatakse, et defekt oli eseme üleandmise hetkel juba olemas. Asjakohase eelduse tagasilükkamine on müüja vastutus.
    2. Defekti avastamise korral on ostjal õigus mitte hiljem kui kahe kuu jooksul e-poega e-kirja teel ühendust võtta aadressil info@grenardi.ee.
    3. Müüja ei vastuta defektide eest, mis on tekkinud pärast ostjale kauba üleandmist.
    4. Kui e-poes ostetud tootel esineb puudusi, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja defektsed tooted. Kui kaupa ei ole võimalik remontida või asendada, hüvitab müüja ostjale kõik ostu- ja müügilepinguga seotud kulud.
    5. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  8. Isikuandmete kogumine ja töötlemine
    1. E-poes kasutatakse ostja esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemisel ja kauba saatmisel ostjale.
    2. E-pood edastab isikuandmeid kaubavedu korraldavale ettevõttele kauba ostjale kohaletoimetamiseks.
    3. E-pood saadab ostja e-posti aadressile uudiskirja või reklaampakkumisi ainult juhul, kui ostja on oma soovi avaldanud, sisestades e-poe veebisaidile oma e-posti aadressi ning märkides, et soovib saada otsepostitust.
    4. Ostja võib müügipakkumiste ja infolehtede saamisest igal ajal keelduda, teatades sellest e-kirjaga või järgides reklaampakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
  9. Vaidluste lahendamine
    1. Kui ostjal on e-poe vastu pretensioone, peaks ta nendest teada andma e-posti aadressil info@grenardi.ee.
    2. Kui ostjal ja e-poel ei õnnestu vaidluse osas kokkuleppele jõuda, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole . Tarbijavaidluste komisjoni pädevus hõlmab ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevate vaidluste lahendamist.
    3. Ostja võib ühendust võtta ELi platvormiga, mis käsitleb tarbijavaidluste lahendamist.
  10. Kontaktandmed
    Grenardi Group Estonia OÜ

    Aadress: Peterburi tee 46, 11415 Tallinn
    Telefon: +372 613 9716
    E-post: info@grenardi.ee
    E-pood: www.grenardi.ee
  11. Ostude eest tasumise viisid
    1. GRENARDI.EE e-poest tehtud ostude eest saate tasuda Eesti pankade pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB Pank, LHV, Luminor, Coop, Pocopay, Liisi ID) ning VISA ja MasterCardi maksekaartide abil. Kauba eest tasumine toimub eurodes. Maksmine toimub läbi AS Maksekeskuse väljaspool e-poe GRENARDI.EE elektroonilist keskkonda. Seega ei ole e-poel juurdepääsu ostja pangakonto andmetele. Pärast kauba eest tasumist peab ostja klõpsama nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.